Блог автора методики коррекции веса Нелли Кешишьян

четверг, 16 декабря 2021 г.

Псалом 90 .

 Псалом 90 




                                              

1 Живый в помощи Вышняго, в крове Бога Небеснаго водворится.

2 Речет Господеви: Заступник мой еси и Прибежище мое, Бог мой, и уповаю на Него.

3 Яко Той избавит тя от сети ловчи и от словесе мятежна,

4 плещма Своима осенит тя, и под криле Его надеешися: оружием обыдет тя истина Его.

5 Не убоишися от страха нощнаго, от стрелы летящия во дни,

6 от вещи во тме преходящия, от сряща, и беса полуденнаго.

7 Падет от страны твоея тысяща, и тма одесную тебе, к тебе же не приближится,

8 обаче очима твоима смотриши и воздаяние грешников узриши.

9 Яко Ты, Господи, упование мое, Вышняго положил еси прибежище твое.

10 Не приидет к тебе зло, и рана не приближится телеси твоему,

11 яко Ангелом Своим заповесть о тебе, сохранити тя во всех путех твоих.

12 На руках возмут тя, да не когда преткнеши о камень ногу твою,

13 на аспида и василиска наступиши и попереши льва и змия.

14 Яко на Мя упова, и избавлю и: покрыю и, яко позна имя Мое.

15 Воззовет ко Мне, и услышу eго: с ним есмь в скорби, изму eго и прославлю eго,

16 долготою дний исполню eго и явлю eму спасение Мое.

По каким случаям обращаются к Псалму 90

Кто искренне взывает к помощи Божьей, тот получает ее во многих затруднительных ситуациях:

  • для защиты от недобрых людей, злых языков, сглаза, порчи;
  • если преследуют страхи, ночные кошмары;
  • когда одолевает лень и иные страсти, препятствующие продвижению дел;
  • для сопротивления вредному влиянию грешников (наркоманов, алкоголиков);
  • для защиты дома от разрушения войной, стихией, от его осквернения злоумышленниками;
  • если грозит смертельный ущерб здоровью: тяжелая болезнь, эпидемия, радиация.

Комментариев нет:

Отправить комментарий